fredag 22 augusti 2008

Tänkte inte på det

När man går och lägger sig 21 svensk tid, är det gärna så att man vaknar tre timmar senare. Här sitter jag nu. Inte särskilt pigg, men ändå. Ringde i alla fall P så att vi fick prata lite. Mest om datorväska till äldste sonen, mellansonens roliga blogg, söte, rare yngste sonen och hur en tröja jag inte hann köpa ser ut.

Lite också om jobbet som jag såklart drömde om de timmar jag sov hårt. Vaknade av att jag fick nåt i halsen så jag fick en hostattack. Kanhända var det ACn nånstans i världen som gjorde sig påmind? (Nej, jag satte den inte i halsen. Men ibland är det så att en förkylning startar på det sättet. Eller så var det torra flygplansluftens fel. Inte kan det väl ha varit en snark???)

Tänk om man skulle krypa ner bredvid lille sonen igen?

Nu kurrar magen. Klockan är middag. Nånannanstans.

Inga kommentarer: