lördag 30 augusti 2008

Internet? Vadå?

När jag sätter mig vid datorn så börjar jag med att kolla de 5, 6 bloggar jag läser (idag hade amerikasonen skrivit igen. Jag blir så glad av rapporterna. Även om det varlite ångestladdat idag ...). Sen kan jag inte komma på fler saker man kan ha internet till. Det kanske är bra? Jag får nästan aldrig mail så postlådan kollar jag ytterst sällan. Andra sidor tittar jag inte på om jag inte söker nåt. Jag ORKAR inte.

På tal om brev så har äldste sonen sen 18-årsdagen börjat få en satans massa post. Alltså fysiska pappersbrev. Tidningar. Reklamblad. Mest bank- och Teliagrejer. det har väl sin förklaring i att han just har skaffat den där iPhonen och ett genomtänkt bankkonto. Vi har fått en massa vykort också. En del har jag skrivit själv - från NY till sönerna. Andra kommer från resande vänner till oss. Trevligt!

Nu ska jag kanske kolla konferensanläggningen Smådalarö. Ska dit med jobbet om ett tag. Jaha. Det är det där ja. Där har jag varit förut. Badat bastu och badat och spelat biljard, vill jag minnas. Det var nog bra. Tror jag. Om en månad vet jag.

Inga kommentarer: