onsdag 20 augusti 2008

I say thank you to Bjorn and Benny

Jag var på bio igår. Mamma Mia. Och jag säger bara en sak - mamma mia, vilken bra musik de har gjort. Björn och Benny - TACK!

Filmen var sådär, men jag grinade såklart några gånger. Eller att filmen var sådär är väl kanske inte rättvist, den var bra. Helt klart sevärd. Om man gillar ABBA. Och det gör jag. Jag har bara lite svårt för det att de brister ut i sång hela tiden. Även om jag verkligen rös när hela tjejgänget studsade iväg längs den grekiska stigen och sjöng Dancing Queen. Det var roligt också att Benny satt där mitt i alltihop och spelade piano.

Å andra sidan var det ju just musiken som var bra. Utan den hade filmen inte varit mycket att hurra för. Så - se den om du gillar ABBA. Strunta i det om du inte gillar den musiken!

Nu ska jag gå och lämna tillbaka en felköp. En kräm ...

Inga kommentarer: