lördag 23 augusti 2008

Mållöst

P kom hem i morse. Yngste sonen blev så glad. Ja, jag också. Men nu när jag hade chansen var jag mer intresserad av att fortsätta sova. Vi kan ju prata sen, tänkte jag. När han gick och la sig så gick jag upp. Han ville sova i några timmar efter pissiga flygresan.

Idag kommer nog inte mycket hända. Det är ganska skönt! Måste handla, bara. På vägen dit kanske vi kan åka förbi Fredells och kolla garderobslösning. Trådbackar. Vi kan inte ha hela garderoben på soffan längre. Även om vi säkert skulle kunna det. Men tänk om det kommer nån som vill träffa oss. De kommer undra om vi ska flytta. Tavlor på golvet och vinterkläder i soffan.

Undrar om de har en sån där lång hängstång på Fredells också. En sån man kan ha kläder på. Då skulle vi kunna köpa en sån och ha i vårt nya, lilla men säkrare källarförråd. Kanske?

I övrigt bjuder inte dagen på ett endaste dugg. P kommer att vara trött hela dagen. Ska jag ta fram träningscykeln, kanske?

Inga kommentarer: