söndag 10 augusti 2008

New York, New York

Om man gillar regn så kan man säga att chansen är stor för just det när vi är i New York. Gillar man det inte kan man säga att risken är stor. Jag tänker att det bara är vatten och att vi nog klarar det.

Hoppas att solen kommer att skina på amerikasonen. Han har sina trasiga Converse på sig. Och de han ska köpa är ju synd att dränka från första stund. Tycker jag ... Men solen ska skina till på torsdag. Kanske klarar han sig!

Har drömt de märkligaste saker om flygplan och resor och blandat ihop sonens resa med den P och jag ska göra.

Jag ser fram emot att åka dit! Åka bort. Tillsammans med P.

To do i NY (listan är inte i prioritetsordning)-
Bio
Shoppa
Träffa gamla arbetskamraten
Promenera
Muséer
Äta gott
Dricka gott
China Town
Little Italy
Så vill jag åka upp i nåt högt. Med P.

YES!

Inga kommentarer: