söndag 21 augusti 2011

Spontant

Nejnej - inget museum. Och oj, vad det inte gjorde nåt. Lång Djurgårdspromenad slår det mesta, om man frågar mig.

Det var varmt idag. Varmare än man anat. Man = jag.

Satt inne hela förmiddagen. Betalade räkningar. Sålde Duplot. Och sånt.

Sen när vi hade promenerat klart och fikat i Rosendals trädgård så mötte jag P och yngste sonen. Vi gick till Grönan. Perfekt dag för detta. När vi varit där i tre timmar stängde de och det var perfekt. Särskilt om man har en ganska rädd son som inte vill åka annat än i värsta fall tekopparna. Men jag fick honom med på Blå tåget. Han skrek och jag blundade. Efteråt skakade hans ben.

Sen var vi hungriga och käkade på Wagamama. Det är gott! Bra ställe!

När vi passerade Centralen så fyllde jag på mitt månadskort för tre månader framåt och tjänade på så sätt 260 spänn eftersom priset höjs från 1 september. Det var bra!

Nu ska jag läsa ut en bok (ett kapitel kvar i Anna Jansson-bok). Sen är det g'natt.

Inga kommentarer: