söndag 14 augusti 2011

Bloggeri

Jag bloggar nu mer väldigt oregelbundet. Det beror på två saker - efter sommaren tänker jag inte längre i bloggtexter, som jag faktiskt kom på mig själv med att göra tidigare. Jag tror att det är sunt att inte göra det. Dessutom tycker jag inte att jag har så mycket att skriva.

Men om man går in på min blogg och det inte finns nåt att läsa här, så kan man alltid gå till andras bloggar som jag läser -
Lilla A har en blogg som handlar mycket om raw food och livet i stort.
Hennes dotter har en blogg med många bra foton.
Kattfröken har ju också en blogg.
En annan teaterskolekompis, tillika röstaktör, har också en blogg.
Min mellanson startade en ny blogg för nån vecka sen.
Så läser jag alltid Alex Schulmans blogg som är mycket skojig.
Och en av Hammarbyspelarna har en fru som är journalist men nu hemma med barn (och blogg ...)
Till sist så läser jag Hannah Graafs blogg. Hon är så uppmuntrande.


Sen är dagen slut :)

Inga kommentarer: