tisdag 2 augusti 2011

Att vara mamma

Jag har tre söner. Jag är omåttligt stolt över dem alla tre. Oavsett vad de gör. Alltid. Typ.

Idag har mellansonen gjort nåt de flesta aldrig har gjort - han har spelat på Stora Scenen i Kungsan med sitt band - Sex Effect. De är två personer. Jag säger då det.



Ja. Jag blir glad av den här. För att det ser ut som de har det roligt. Jag tycker de är värda beröm för att de bestämde sig för att skicka en demotape till nån ansvarig för Pridescenerna. För att de fick en bra slot på scenen. För att de genomförde det hela.

Som Kattfröken sa idag när hon sett videon - "Ja, vi har gått på teaterskola och skulle aldrig ens ha vågat snudda vid tanken på att uppträda på det här sättet".

...

Jag säger då det!

1 kommentar:

Annadun sa...

Det är ju alldeles underbart!!!