onsdag 17 augusti 2011

Nytt jobb. Litegrann.

Ho-ho! (Nu önskar jag att den som läser visste hur min beloved lillebror vet hur han säger ho-hoooo och viftar på hela sin långa kropp och lyfter upp armarna i luften och liksom dansar lite, samtidigt som han lyfter på ögonbrynen på ett glatt sätt. Det är nämligen ett sånt ho-ho jag menar ...)

Jag har lyckats greja ett litet extrajobb till. Ska vara påläggsröst, eller - voice over - som man säger nån annanstans. Så på fredag ska jag träffa regissör och ljudsnubbe i filmhuset där jag ska vara två röster. Lite knepigt att köra skarpt första gången man gör det, men what the f..k. Jag är en modig, vuxen och mogen kvinna med massor av erfarenhet av just röstarbete. Så?

Tänk så bra att jag påminde kontaktpersonen om att jag finns. Det här kommer att gå bra!

Inga kommentarer: