onsdag 9 juni 2010

På'n igen!

Såja. Han är klar! Äldste sonen. Så jäkla duktig! Han fick diplom för "Bästa projektarbete" och har jättebra betyg. Han kommer att klara sig. Och han kommer att kunna välja framöver. Det är viktigt!

Själv är jag lite urlakad. Som efter ett av de stora projekten som har rotts iland. Precis så är det ju. Jag har planerat för det här i månader. Igår hade vi mottagningen hemma hos gamle maken och det var väldigt trevligt, gott och roligt! Om jag får säga det själv.

Min bror valde arbete framför fest och det gjorde mig besviken. Men det var inget jag la fokus på igår - att folk inte kom. Det var så trevligt med dem som lyckades ta sig dit. Och tyvärr är det väl så att man inte hinner prata särskilt mycket med nån, men så är det ju på tillställningar. Min mamma är ett socialt geni och väldigt bra att ha i såna här sammanhang. Tack!

Sonen fick många platta paket och jag är förvånad över hur generösa folk är. Jag fick inte titta i ett enda kuvert, men jag anar ...

I morgon åker jag till Helsingfors för att avsluta ytterligare ett projekt. Det är spännande. Jag kommer vara än mer urlakad framåt måndag, tisdag.

Nu ska jag packa det sista. I morgon ska jag spela in och sen ska jag göra en presentation som jag har lagt upp i bakhuvudet i flera veckor. Jag tror att det blir bra. Åker till jobbet till lunch. Är i Finland vid 19.

Sova gör jag en annan gång.

Inga kommentarer: