lördag 19 juni 2010

Ekipage

I natt har jag kört kungabarnen till olika ställen. I hästvagn.

Jag tyckte att det var lite riskabelt att ha alla tre i samma vagn och jag undrade varför de hade en tantnanny i jeansjacka med sig, men annars var det bra. Skojade med Victoria och frågade vad hon skulle göra i eftermiddag och så.

Bröllopet jag faktiskt ska på drömde jag inte om. Har dock fått insidertips (i vaket tillstånd) om att ta med varma extrakläder. Vi ska sitta i en lada på Ekerö. Det kan bli kallt. Framför allt kommer man inte därifrån nattetid. Jag undrar om min fina långklänning är mal placé?

Försökte slå in en skål med grejer i igår. Bröllopspresenten. Det gick käpprätt åt helvete. Ett knöggligare paket har man sällan skådat. Men jag tänkte att det ändå ska packas upp och att innehållet är vackert.

Ingen kommer ändå att bry sig! Så skönt!

Inga kommentarer: