måndag 28 juni 2010

Nätköp

Kunde blivit åtskilligt fattigare. Om nätköpet gått igenom. Men det gjorde det inte. Så här sitter jag utan ny höst-/vårkappa, fin t-shirt, svart klänning och kofta. Från USA.

Måste luska mer i det där. Kanske ska be P kolla hur man ska göra eftersom jag faktiskt inte förstår. Borde nog undersöka fraktkostnaderna också. För så mycket hajjade jag - att det inte är fri frakt nån annanstans än inom USA.

Fan. Jag har tittat på den där kappan länge nog. Fast det blir nog billigast att åka dit. P svamlade om att vi kanske borde göra det eftersom vi varit där i augusti de två senaste åren. Och jag vill också. En på-tu-man-hand-vecka där igen. Skulle vara fantastiskt! Men kostsamt, kan man tro.

Å andra sidan ... Vi skulle kanske kunna bo hos kompisen med nya villan (hon som gifte sig för ett år sen). Och dessutom passa på att skicka dit grejer som jag köpt på nätet, innan vi kommer dit.

Så! Nu har jag redan varit där i en vecka. I fantasin. Shit var det skenade fort. Undrar om jag kan släppa det här nu?

Jag tror jag ska dricka en kopp te för att lugna ner mig!

Inga kommentarer: