fredag 18 juni 2010

God natt!

Har sovit mycket gott i natt. Från 00.30 till 11.00. Välbehövlig vila.

Är hemma idag. Yngste sonen har (haft?) ont i halsen. Det är fantastiskt skönt att vara hemma. Jag jobbade sent igår kväll, både på jobbet och hemma.

Så har vi bokat nätter i Köpenhamn, Malmö och eventuellt på ett ställe som heter Östangård på Österlen. Det blir vår kostsamma semester i år. Fem nätter på hotell. Fast en är gratis eftersom jag använder ett presentkort jag vann för ett tag sen. Faktum är att vi ska bo sex nätter på hotell, men den första är i jobbet så den räknar jag inte. Och den betalar jobbet.

Hoppas att solen skiner på semestern!

Ska gå iväg och köpa t-shirts till den unge mannen idag. Tänkte se om jag hittar nåt roligt i barnklädesbutiken på Skånegatan. Tjo!

Inga kommentarer: