torsdag 10 juni 2010

Möten

Har idag mött tre personer som jag inte sett på väldigt, väldigt länge. Först var det på gamla arbetsplatsen - inte så konstigt att jag träffar nån där, kan tyckas, men det var längesen och det var kul att ses.

Sen var det på Arlanda. Också gammal arbetskamrat. Som skulle till München. Han var förr bästa kompis med den jag träffade på morgonen.

Till sist avlöstes jag av en grundskolekompis som jag genom Facebook visste skulle vara i Helsingfors men inte att han skulle ta mitt plan från Stockholm tillbaka hem. Vi hade skojat där på FB om hur vi skulle avlösa varandra. Så gör vi det på riktigt. Han satt i avgångshallen när jag satte fötterna på finsk mark.

Hejåhå.

Man känner folk. Och det är så trevligt!

Till sist vill jag tacka min fantastiske make för att han 1) Är 2) Är 3) hjälper mig med saker som jag behöver hjälp med. Typ skjuts. Typ viktiga VM-tips som ska in. Typ är hemma med yngste sonen och tar hand om hemmet medan jag är bortrest. Det är tamejfan fantastiskt! Pussar till honom!

Inga kommentarer: