lördag 16 maj 2009

Stress

Jag har en oavslutad grej på jobbet som stressar mig. Kunde inte få hjälp med det igår eftersom hon som skulle kunnat hjälpa mig redan hade gått hem. Så nu går det en hel helg innan jag får det gjort. Samtidigt som det gnager och gnager av stress inne i mig.

Dessutom ringde amerikasonen igår och berättade att vi måste skriva på ett gymnasieansökningspapper. Nu kommer jag inte in på ansökningssidan och det beror förmodligen på att tiden för ansökan har gått ut och nu blir jag fan galen av oro att han inte har sökt trots alla frågor OM och ATT.

Har nu överlämnat ärendet till P, amerikasonens äldre broder samt pojkarnas far och bett om att få veta hur allt gick när de vet att det gick bra.

Jag blir galet stressad av sånt. Försenade saker är det absolut värsta jag vet.

Inga kommentarer: