måndag 18 maj 2009

10

Jo, serru. Idag har jag varit uppe i ottan och lyssnat på Emmanuel Ezra. Han pratade om möten och vad de handlar om - vilja, EQ och kompetens. Han var bra. Charmig och klok.

Sen var det jobb. Är inte lika stressad längre. Det mesta ger sig ju. Som vanligt. Fast jag sov ganska dassigt i natt.

Till sist gav jag mig av mot stan. Skulle spruta parfym från Kicks på handlederna och köpa en grillbok innan jag träffade gamla arbetskamraten. Det var länge sen vi sågs. Alltför länge sen. Han har gift sig (det visste jag) och ska ha barn. Om en månad (det visste jag inte). Åh, vad roligt det är med folk som får barn. Åh, vad roligt det var att se honom. Vi åt på Vapiano. Trevligt! Gott och bra!

Nu ska jag mysa med äldste sonen som verkar kelsjuk eller nåt :)

Inga kommentarer: