onsdag 6 maj 2009

Smått och gott

Jag har liiite ont i örat. Och bak i huvudet. Kan vara nån sorts tumör, men den försvinner nog till i morgon va?

Har varit på usel fotbollsmatch. Jag misstänker att de är färgblinda, de stackars spelarna. När grönt lag spelar mot rött så funkar det inte. Trots att ena laget hade ränder. Nåja.

Upptäckte tidigare dag att en av de bloggande vännerna efter ett längre uppehåll åter har börjat skriva - det gläder mig. En vacker dag kanske vi ska ses live också? Om vi har nåt att prata om när vi redan vet en massa :)

Nu ska jag titta på det inspelade Spårlöst. Och dricka te. Måste gråta lite för jag är så trött. Alternativet "att lägga sig" är så tråkigt. Och då blir det inget te heller.

I morgon hittas jag på Nordic Light som har en tillställning för såna som jag på kvällskvisten. Ska bli så trevligt så. Planen är att vinna nåt trevligt också.

God natt!


Inga kommentarer: