lördag 1 maj 2010

Påverkan

Vi hade grannar på middag igår. Och tittade på brasa. Hittade yngste sonens borttappade kompis och överlämnade henne till sina föräldrar. Det var en trevlig kväll. När vi kom tillbaka från brasan åt vi parfait som grannen gjort. Och då upptäckte jag att Pia Johansson har influerat mig grande under de senaste veckorna. Alltså Pia Johansson = På minuten. Plötsligt hade jag en annan sorts humor. Lite vildare. Väldigt rolig (om jag får säga det själv :)

Idag har jag insett hur fantastisk yngste sonen är. Han skrattar åt bra saker och fattar till och med hur kul Kvarteret Skatan är. Han kan fotbollsregler. Och han skrattar alldeles underbart medryckande.

Jag längtar efter mellansonen som är hos sin pappa samtidigt som jag myser med den äldste sonen.

Jag är så stolt över dessa tre människor. Mina barn.

Mina barn.

1 kommentar:

Anna sa...

Jag tror vi måste ses snart!
Jag älskar ju Pia Johansson/ Carla Corleone!