tisdag 25 maj 2010

Allt efter döden och musik

Ikväll har jag över en middag lärt mig allt om vad som händer efter döden. När man inte själv är med men andra får ta vid de praktiska sakerna. Bårhus. Samtal med Fonus (där man kan få skoputs, pennor och reflexer), val av kista (designad eller inte?) och hela arrangemanget överhuvudtaget - kyrkligt eller inte, musik, tända ljus och allt det andra ...

Nejnej - jag har inte gjort det här, men en vän som förlorat sin pappa.

När maten var uppäten åkte vi över stan och gick in i ett berg och lyssnade på ett band - "Ginger Ninja". Och det var bra även om jag tycker att de kunde ha klätt ut sig lite mer. Typ. Trevligt också att träffa kompisen som ordnat så vi kom in. Äldste sonen var med också.

En mycket trevlig kväll.

Och kanske ska jag åka till London också! Vid tillfälle :)

Några bilder:

Ginger Ninja

Inte så disco, kanske

Hemma

Hemma


Inga kommentarer: