lördag 29 maj 2010

Lördag, söndag

Helt hysterisk helg. Nästan.

Vi ska på studentfirande samtidigt som det är fotboll. Fast vi delar upp oss. Jag går till studenten och P på fotboll efter kort stund på studentgrejen. Yngste sonen hänger med mig. Det ska bli så trevligt att träffa några av de bästa vännerna. Fast det är en drös andra också. Hoppas de är trevliga.

Planen är att jag ska komma hem till kvällen och äta middag med familjen. Alla är hemma. Det är trevligt! Schlagerfinal också. Hm. Känns inte viktigt. Särskilt inte när vi åkte ur. Sverige, alltså. Men ... vi har ju den långhårige pianomammen där. Hm.

I morgon är det match för yngste sonen, sen ska vi fira Ps mamma. Han vid deras trasiga dator (som vanligt) och jag i deras sällskap. Tjo. Not. Jaja. Vi ska hem till pappa med särbo sen och äta middag. Det ska bli trevligt!

Vi var och tittade på en kamera igår. En Sony HX5 som verkar jättebra. P säger att vi ska ha den tillsammans :) Jag fotar och han filmar. Blommor och fotboll? Hahaha!

Inga kommentarer: