måndag 17 maj 2010

Blev kvar!

Inget Tyskland för mig! Hurra vad bra! Jag fick ju åka hem på kvällskvisten istället. Till Familjen.

Det där mötet kom av sig. Blev ett annat möte idag och dagens möte kommer senare. Perfekt. All ilska över puckade prioriteringar internt och noll förståelse för viktiga möjligheter att påverka förvandlades till något som istället noga kan förberedas och presenteras eller önskas på det senare mötet. Det blir så bra så. Fick med samtliga på idéerna och det känns skönt. Att ha några med sig.

Det betyder att jag kan gå till Buttericks i morgon och köpa kattöron och papegojnäbb. Yngste sonen har uppvisning på Dramaskojet på lördag! Hur fan ska jag låta bli att komma ifrån affären med hela dräkter för tusentals kronor. Jag vill inte ha sånt. Jag vill ha små, enkla grejer. Öron och näbb. Det räcker så. Wish me luck.

Inga kommentarer: