onsdag 5 maj 2010

Mod?

Åh så effektivt det kan bli ibland. Jag var idag tvungen att gå in till chefen och tala om hur duktig jag varit. Hämta lite klapp på axeln. I morgon har jag lönesamtal. Ska kolla med P om han har några heta tips om vad jag ska (och inte ska) säga. Han håller nämligen på med lönesamtal på sitt jobb. Skillnaden mellan honom och mig är att han sätter lönerna ...

Så undrar jag hur modig jag kan vara på jobbet för att få till allt det vi vill få till. Kan jag köpa en iPad och en talare och boka middag för 30 personer och därmed överstiga dagens budget med ungefär 100000? Ska jag chansa? Hur är det man brukar säga? Nåt med agera och informera. Kommer inte ihåg. Hur som helst. Jag tror att jag ska skita i alla regler och göra succé istället. Inte jag personligen, men vi på kontoret. Tjenare vad kul det skulle vara! Jag tror att jag just bestämde mig för att vara lite crazy. Och vara beredd på att ta skit om det skulle bli katastrof. Spännande!


Inga kommentarer: