torsdag 27 maj 2010

Det där och det där

Sov middag efter jobbet. Så skönt! Fast egentligen vet jag verkligen inte hur jag kan vara så trött. Jag gick visserligen upp tidigt för att läsa in en himla massa grejer och var inte på jobbet förrän kvart i tio. Klockan elva åkte jag och bästa kollegan på Peak Performance-utförsäljning i Värtan och därifrån kom jag med två tröjor till nån av männen i hemmet, klockan ett. När klockan var tre var jag tvungen att gå eftersom fritids stängde fyra.

Jag har jobbat i hela tre timmar idag. Och det var roligt hela tiden. Skrattar mycket på jobbet. Om vi inte talar om Döden.

Chefen har dock blivit konstig. Jag vet inte vad som händer. Nåt är det. Nån omorganisation på gång, skulle jag tro. Spännande värre. Eller ett elände. Vad vet jag?

Inga kommentarer: