onsdag 5 maj 2010

Favoriter. Och inte.

Okej - mina favoriter i På minuten är följande:
Pia Johansson (klart roligast)
Fredrik Lindström
Hans Rosenfeldt
My Holmsten (för att hon skrattar trevligt)
Dan Ekborg (är han drogad? Jaja - stämningen höjs när han är med)
Ingvar Storm (såklart!)

Lite roliga:
Peter Settman
David Batra

Dum:
Kajsa "små citroner sura" Ingemarsson (blir ledsen när hon vinner. Glad om priset är kasst.)

Så gillar jag överdomaren Bibi Rödöös röst väldigt mycket.

Bara så ni vet.

Nu har jag varit inne på deras hemsida (jag har hämtat poddsändningarna från iTunes förut) så nu vet jag hur de sitter och hur Bibi ser ut också. Härligt!)

3 kommentarer:

Anna sa...

Skulle det inte vara kul att vara med på en inspelning???

Anonym sa...

Jo! Men inte med politiker va? Men om de har nån i höst så kanske vi kan försöka få platser! Det skulle vara jättekul! Och träffas innan dess måste vi ju också! När kan du?

A sa...

Egentligen kan jag aldrig ses eftersom jag fortfarande inte har lärt mig att få ihop den där balansen mellan jobb och... LIV.. men om vi bestämmer något så får jag ju se till att greja det!!! Du har ju fler andra människor att ta hänsyn till så du får föreslå något! Det vore väldigt trevligt att ses! Snart!