onsdag 28 oktober 2009

World of da books

Har kommit in i en läsperiod. Avslutade just "Älskade sputnik" av Haruki Murakami som jag läste en annan bok - Norwegian Wood - av i början av året. Hm. En liksom okänd japan som jag har läst två böcker av. Det anade man inte.

Inser också att jag måste hitta några böcker att läsa till USAx2. Kanske har jag nåt i nån hylla här hemma. Har ju en tendens att köpa på mig böcker som jag inte genast läser.

Har Lloyd Jones "Att tro på Mr Pip" och Karin Fossums "Den som älskar något annat" som väntar på mig. Fossum gillar jag ju. Men om jag börjar läsa den så är den slut på ett kick. Till helgen?

Tror att det är dags för nåt Dan Brown'igt annars. Nåt lättsmält, alltså.

Känner mig nöjd med läsåret som ju faktiskt inte tar slut förrän om två månader.

En sak till. Det här med oktober. Jag hann inte riktigt med ...

Inga kommentarer: