lördag 17 oktober 2009

Filmtajm

Har sett två filmer idag:
"Upp" - i 3D på Heron City där jag aldrig har varit förut - och den var så bra! Det var jag och alla sönerna. De två äldsta och jag grät samtidigt. Då höll jag dem i handen. Det värmde! Jag älskar dem så och tror verkligen att det är bra att gråta tillsammans ibland.

Nåväl - se filmen! Den är inte bara rörande, den är väldigt rolig också. Yngste sonen skrattade sitt allra hjärtligaste skratt flera gånger.

P höll till på IKEA och Stadium.

Tjena Kungen gick på Femman ikväll. Spelade in en del eftersom det råkade sammanfalla med middagen. Den där Ulf Malmros är riktigt bra, tycker jag. Att handlingen var förlagd till 80-talet var ett stort plus.

Jag hostar mycket och tror att jag måste bli hemma i morgon. Ska ligga i sängen och glo är planen. Måste få bukt med den här förbannade skiten.

Nä mellansonen skulle hem till sin pappa idag efter bion så blev jag så där sorgsen som jag alltid har blivit när barnen inte är med mig. Jag vill ju ha dem alla med och vid mig oavbrutet.

Fast jag tror också att vi måste planera in lite ensamstunder när vi ska ut och resa. Vi kommer ruttna totalt på varandra annars.

Vi ska ut och resa! Vi ska ut och resa! Tillsammans!

Inga kommentarer: