lördag 31 oktober 2009

Vacker höst och mindre vackert


Okej. Det bästa jag vet. Som jag till och med drömmer om - fotografier. Häromnatten var jag i Litauen (som jag alltid trott heter Litauern. Att säga Litauen låter fel. Oavslutat och korkat. Men ... jag lär väl få ändra mig :) i en nästan tom villa och sen blev jag skjutsad till ett köpcentrum där jag fotograferade de tomma diskarna.

Så har vi varit hos svärfar som fyllde år och där var även Ps lillebror med ganska ny flickvän. Hon liknade min urbota idiotchef, den jag hade för ett år sen, alltför mycket för att jag genast ska kunna ta henne till mitt hjärta. En beskäftig, ospännande och okvinnlig person. Man måste inte ha högklackat och läppstift för att jag ska kunna bli vän med en kvinna, men jag kan inte med den där sorten som har gått på KTH och som har behövt hävda sig bland män. Dislike.

Vi tog en höstlig promenad idag och det var så vackert.







Inga kommentarer: