tisdag 27 oktober 2009

Gammalt och nytt

Några gamla arbetskamrater som är så trevlig att träffa har setts idag. Jag vet inte vad det är som gör att det är så trevligt, men det är det. Det är den tjuriga, den lite tröga, den karriärssugna, den kolugna, den roliga, eviga lillebrorsan, den fyndiga, faktiskt framgångsrike och ... jag. Vi har det roligt. För att vi är olika? Jaja. Man måste kanske inte analysera så mycket ...

Jag hade köpt kläder till den roliga, eviga lillebrorsans nyfödda dotter - lilla Maja. En koklänning, matchande byxor, strumpbyxor och en body. Dessutom fick föräldrarna "Igelkottens elegans" och "Boktjuven". Jag tror ju nämligen att det ger kloka barn om föräldrarna läser :)

Men innan jag träffade dem så var det yoga. Idag var salen full av folk. Blev glad av att se villaägaren där också!

Fick ont i huvudet på samma punkt efter yogan idag igen. Jag undrar vad som händer.

Ska upp tidigt i morgon och läsa in en helvetes massa namn.

Godnatt!

Inga kommentarer: