torsdag 29 januari 2009

Speedad

VROOOM!

Jag känner mig helt speedad. Har ingen aning om varför. Det känns som om dagens dos av energi har fördelats alldeles osedvanligt ojämnt. De senaste dagarna har jag varit mer än lovligt ofokuserad på arbetet. På eftermiddagen idag tog det sig däremot ordentligt. Det är bara det att när jag väl kommer igång så leder det ofta till allmän organisatinsförändring och involverar typ alla i min närhet. Inte så att jag egentligen kan påverka till organisationsförändring, men det blir lätt ganska storslaget. Åtminstone i mitt huvud.

Sen tog jag igen mig på ITPK-information på Alecta. Herregud? Karln (född tidigare än 1979, berättade han - det påverkar visst nåt som har med ITPK att göra. So?) visste inte vad han skulle svara på alla frågor som ställdes. Man kan ju till exempel börja med att berätta vad ITPK står för. Nu lyckades jag hitta det ändå, men i alla fall? Jag satt och försökte hålla mig vaken. På väg hem slog det över åt andra hållet och jag kom hem och var alldeles full av prat och allmänt stirr. Och glad för att lillebror med dotter följer med till P's pappa i morgon. Det blir trevligt!

Inga kommentarer: