onsdag 7 januari 2009

I örat

Varje dag när jag åker till arbetet så lyssnar jag på Mix Megapol. Det brukar vara okej att höra Gry och Adam babbla. Ja - det är lite mycket reklam ibland, men i alla fall.

När jag går ner i underjorden funkar inte radion, så då tänkte jag att jag kan ösa in musik i telefonens lilla minne. Nu ska här väljas med omsorg ...

Vad är det egentligen jag vill höra? Det senaste nya? Nåt klassiskt? Glatt? Lugnt? Deppigt? Peppigt? Jazzigt?

Jaja. Har i alla fall letat runt nu och jag måste köpa Christian Waltz senaste.

Men först ska jag se på Grammisgalan i kväll. Och heja på Veronica Maggio.

Återkommer med vilka låtar det blev. Ska kanske börja lite poppigt, glatt och ha några klassiska saker som avslutning? 10 låtar totalt? Nej - fler. Om det får plats. Det här är lite spännande, tycker jag!

Inga kommentarer: