tisdag 13 januari 2009

Det har satt igång!

Börjar fatta hur det hänger ihop igen alla projekt på jobbet som har satt igång och fler parallella kommer och det är lite engagerande och kanske till och med spännande men jag känner att jag skulle må bra av att ha nån dag ledigt här och där och bara vara hemma och göra ingenting emellanåt och bara vila huvudet (andas) eftersom jag tror att jag lider av nån sorts minnesbrist och blev orolig i morse när jag läste om att kvinnor som äter hormon får mindre hjärna även om jag inte äter hormon så undrar jag ibland om hjärnan krymper (andas) eller om den kanske till och med alltid har varit liten på vissa ställen där den är större hos andra och om min hjärna är större på andra ställen än andras eftersom jag aldrig kan lära mig en textrad utantill eller komma ihåg namn på gator och restaurangen och sånt (andas) medan jag inte har några problem alls med att minnas en smak eller en känsla i en bok eller film och kan sticka efter 20 år och man undrar verkligen hur det kommer sig att vi är så olika samtidigt som det är helt otroligt bra att vi kompletterar varandra genom att ha olika hjärnor (andas) med olika erfarenheter och påbrån och att vi använder hjärnan på olika sätt. Eller hur? Va?

Inga kommentarer: