söndag 11 januari 2009

Heliga helg

Jag älskar att vara hemma med familjen och bara vara. Idag har P och jag spelat LittleBigPlanet i evigheter. Försökte hoppa till och från saker som snurrade i en dojovärld. Det var svårt.

Så har jag flyttat alla yngste sonens kläder från skåp i badrummet till hans rum vilket krävde några mindre rockader av annat mög. Trasiga kläder har lagats eller slängts och en hel kasse med kläder i storlekar kring 98 följer med till Ps arbete i morgon. 

Inget julpynt finns kvar i hemmet heller. Allt är ihopplockat. Wonderbaum!

Avslutade med middag för fyra på Texas Longhorn.

Hann bada och läsa en sväng också.

I morgon väntar arbetet. Jag är mer laddad än för några dagar sen. Kanske beror det på att jag vet att jag ska till Milano över dagen på onsdag?

Inga kommentarer: