onsdag 4 november 2009

Sjukling

Har varit hemma med yngste sonen hela dagen.

Ja, jag började ju såklart dagen med att inte sova ut. Jag läste in. I am livegen. Until death do us apart. Me and the microphone - eller uppdragsgivare, snarare.

Har jobbat som en liten idiot. Skrivit projektplan. Pratat i telefon. Skrivit mail. Och gjort pannkakor. Haft mysstunder. Ätit glass.

En bra dag på det hela taget.

Är det inte konstigt att jag fick en väldig lust att skriva fler projektplaner nu. Genast. Det är ett ganska kul.

I morgon ska jag jobba förmiddag och är hemma på eftermiddagen. På fredag ska jag till Den Goda Maten-mässan med yogafröken på eftermiddagen.

På söndag är det Fars Dag. Undrar om jag ska köpa nåt till lilla pappan? Fast han kommer hit på lördag. Har inte sett dem sen vi var i skogen för ... lääänge sen. Tvånader? (Två månader, alltså. P fick en gång för länge sen ett underbart mail från en islänning som skrev tvånader. Ska se om han har det kvar. Det var så roligt.)

Inga kommentarer: