tisdag 24 november 2009

Pickelipacka

I morgon äter jag spanskt. Kanske. Jag ska i alla fall åka till Barcelona i morgon bitti. Borde därför packa den lilla väskan. Handbagage. Är borta en natt.

Skulle haft med någon kollega, men en var tvungen att hämta sitt barn i Korea och en annan var absolut tvungen att stanna hemma och utveckla viktiga planer för hemliga saker på jobbet. Den tredje, och sista, möjligheten till sällskap hade redan planerat resa till Milano. Övriga ska ha gruppmöte på annan ort på torsdag. Det är jag faktiskt lite ledsen att jag missar. Strategier och trevligheter. Sånt gillar jag.

Jag reser i klänning och strumpbyxor. Det kan man väl kanske shoppa i också? Tror nämligen att jag får en kort stund för affärsrännande.

På torsdag ska jag ha nåt annat på mig. På själva mötet. Det är inte viktigt. Alls. Kläderna alltså.

Ska bo på flott hotell.

Blabla.

Känner mig trött och hade helst stannat hemma.

Ska skriva om nåt annat som gör mig lite mer ... uppåt.

Inga kommentarer: