tisdag 24 november 2009

Hektiskt

Nej. Jag måste få spy ur mig mer om mina åtaganden och göromål och lyxproblem. Sortera?

Tisdag -
Jobba på andra jobbet. Jobba på första jobbet. Yoga. Sommarpratarprogrammet på TV (bra). Packa.

Onsdag -
Flyga. Hotella. Äta på lyxställe. I alla fall står det så i programmet. (Missar Graven-Morden-Graven-Morden vaddetnuheter)

Torsdag -
Möte. Flyga. Komma hem sent.

Fredag -
Kurs. Är glad att jag skickade in läxan redan i går. Bra blev det också. Jobba. Sno åt mig tid att ägna på Åhléns för att eventuellt kunna köpa present till 6-åring. Tjejmiddag.

Lördag -
Fyller år. Får inte brev från kungen. Eventuellt åka till Gustavsbergs julmarknad. Städa, städa. Laga middag. Äta middag med vännerna (skulle vilja att downthemountain-bloggaren kommer. Vill hon det? HÖR AV DIG DÅ! Välkommen! Meddelas endast på detta sätt.)

Söndag -
(Sova?) Städa, städa? Discomiddag för 6-åring. Städa, städa?

Måndag -
Femåring blir sex (HURRA!). Jobba. Middag för farmor och hennes och farfar och hans och morfar och hans.

Tisdag -
Begravning.

Onsdag - fredag -
Som dessa dagar är som oftast.

Lördag -
Åka till Texas.

Måste tänka ut bra saker att ge ett älskat barn nån gång. Snart är det för sent (måndag). Och däremellan är det fasta?

Nu ska jag sova så att jag är gladare och mer positiv i morgon.

Inga kommentarer: