måndag 30 november 2009

Framför mig

Jag VABbar i morgon. Alltså VårdAvBarn(bar???) Det betyder att jag ska lägga pussel och spela Kalahari hela dagen.

Fast jag har ju annat jag måste göra också. I morgon kväll ska inlämningsuppgiften på Poppius vara inne. Det stressar. Uppgiften var svår (=tidskrävande). Men jag orkar inte ta tag i det nu. Jag skjuter upp.

Ska skicka några mail i morgon också. Fast jag tänker sova på morgonen.

Kom på en sak som är bra. Jag ska till Poppius på fredag och på lördag åker jag till Amerika. Dåkan jag göra läxan på planet. Bara det inte tar mer än två timmar. För då ligger jag batteririsigt till. Jag skriver för hand först, såklart. Sen sätter jag på den lille datamaskinen. Klarrrt!

Nu har jag planerat.

Nu ska jag titta lite på SAS sida för information om hur många poäng det kan kosta med en uppgradering. Jag har tittat på den sidan förr. Jag älskar att ha möjlighet att uppgradera mig. Till ekonomi extra dit. Kanske, kanske till business hem. Över natten. Det känns bra!

Inga kommentarer: