onsdag 11 november 2009

The machines against me

Woke up, fell out of bed ...

MEN FÖRSENT. Jag vaknade av Ps väckarklocka som ringde 7.40. Min stod vid det laget på 03.15 men skulle ringt klockan 6.00 om batterihelskottat inte hade lagt av.

Skulle ringa till Talstudion där jag skulle spela in på morgonen och säga att jag blev sen men vad hade hänt då? Jo företagslåset (en fyrställig kod - bokstäver) hade låst sig så att man bara kunde slå in siffror.

Sen visade det sig att P hade jobbat till 03.00 och att skulle stanna hemma och jag lämnade yngste sonen i skolan och hade missat att de skulle klä ut sig till seriefigurer. Gympapåsen var också hemma.

Jaja. Resten av dagen kunde bara bli bättre och det var faktiskt en helt okej dag i övrigt.

Lite hjälp hade jag nog ändå av yogan mot stress igår :) Tänkte att det går en bus till och så. Bra.

Inga kommentarer: