fredag 13 november 2009

Om jobbet och fritiden

Idag, sörrni, har jag jobbat järnet.

Fick mycket gjort. Dagen började med en presentation för dem som salsade igår. Sen hade jag några möten och skrev mötesanteckningar (en hel väldig sida) och åt indiskt (också en del av dagen va?) och sen gick jag. Klockan tre. Eller strax efter. Det var skönt. SKÖNT.

I morgon har vi halva släkten här. Husmöte. En av släktingarna kommer ställa till det. Och jag nästan önskade att bli sjuk. Jag vet hur det kommer bli - vi andra har pratat möte efter möte och sen kommer han och stökar. Ifrågasätter och fördröjer. Man blir galen. Och mina utlånade pengar kommer att sitta fast ett tag till.

Dumma, dumma, dumma.

I övrigt så hoppas jag att vi kanske kan göra en utflykt till Älvsjö på söndag. Foto- och bostadsrättsmässa. Mellansonen är på. Hurra! Like happenings. Eller vad det nu är.

Inga kommentarer: