söndag 20 februari 2011

Yesterday

Inte en huvudvärk så långt huvudet når. Bra!

Sällskapet och jag letade äkta vara i de uppställda kylanordningarna - prosecco och cava var inget för oss. Vi gick när de tog fram sitt eget förråd av Chapel Hill - djävulens påfund. Det är äckligt. Kostar 59 kronor på Systemet. Köp inte det. Lägg till 30 spänn och unna dig Jacob's Creeks mousserande istället!

Har jag sagt nåt om snobbism :)

Festen var okej. Sällskapet var trevligt och jag lärde känna en annan mamma i yngste sonens klass. Lägenheten de hade festen i är fantastisk. Man ser åt alla håll. Inte mycket vattenutsikt, men annat. Etagelägenhet som de hade tagit bort i stort sett alla möbler ifrån. Täckt golvet med svart papp så att vi kunde dansa disco med högklackat. Smart!

Jag kom hem tidigare än P och sonen. Idag är P bakis. Men han körde sonen till fotbollsträning och sen har jag varit med på nästa aktivitet - teater. Nu sover P. Snart ska vi fika och sen tänkte jag att vi skulle se inspelade Downtown Abbey-avsnittet. Härliga tider!

Inga kommentarer: