måndag 28 februari 2011

Bi

Jag har så jävla ont i bihålorna. Men i morgon ska jag till doktorn och bli botad. Hoppas jag. Har just rensat med saltvatten med den fantastiska nässköljaren.

Undrar om de kan kolla öronen samtidigt (ja, det kan de ju såklart. Det kan ju vara ör-relaterat med snuva.) Egentligen skulle jag vilja testa öronljus. Den är nån sorts grej som ser ut som ett tårtljus fast ihåligt av typ vax som man tänder i en änden medan den andra sticks in i örat. Så blir det vakum och då dras allt eventuellt vax ut. Har en kompis som gjorde det en gång. Det var lyckat vill jag minnas.

Så har jag ett födelsemärke på ryggen som jag skulle vilja att nån tittade på också. Kan man be läkaren göra det fast man är där i bihåleärenden?

Ont i foten har jag ju också.

Men på tal om bin så kan jag berätta att yngste sonens favoritfilm är Bee Movie. Den har han sett kanske 30 gånger. Att jämföra med Cars som han sett 300 gånger. Men Bee Movie är alltså bättre. Säger han.


Inga kommentarer: