torsdag 24 februari 2011

Förväntningar på ända

Idag hade vi aktivitet med nya gruppen. Hejåhå. Prata, prata. Nån sa "Jag är förvånad över att ni chefer inte hade mer att komma med till det här mötet" och han satte huvudet på spiken. Vi hade förväntat oss mer efter tre veckors arbete. Jaja. Vi kom med input och försökte vara glada ändå.

Sen var det bowling och det var bra. Gemensam middag efter det. Men bara 10 av 20 kom med. Alla andra var sjuka, hade varit sjuka eller ... önskade att de var sjuka?

Tror att nye chefen var nöjd med att gå ut med sina nya underhuggare. Det var trevligt och han kan nog vara ganska mycket sig själv med oss. Ibland önskar jag att jag kunde se mig själv utifrån. Hur beter jag mig? Är jag trevlig eller jobbig? Äter jag osofistikerat eller som en lady (haha)? Får chefer mer uppmärksamhet än kolleger? Lär man aldrig få veta. Lika bra det. Vi hade det trevligt i alla fall.

Inga kommentarer: