tisdag 15 februari 2011

Åkommor

Ont i magen. Har ätit nåt kasst, tror jag.

Lite frossa emellanåt. Räkorna i salladen igår?

Det bästa jag vet är att sova. Varje morgon när jag vaknar vill jag vara kvar i drömmen lite till. Bara lite till. En kvart. Sen blir det bråttom.

Ont i huvudet. Kom sent från jobbet.

Bra att jobba länge ibland. Men huvudvärken? Inte alls bra. Vet inte om det var av hunger eller för lite vatten under dagen eller överarbetning.

Alex Schulmans blogg på Aftonbladet är väldigt, väldigt rolig. Titta på SD-kvinnan som räknat fel och senare Alex inlägg om dyrt lamm. Och om Agnetha Sjödins kärleksliv. HAHAHA. Underhållande!

Nu blev jag gladare. Ska kolla tjuvlyssnat.se och tjuvtittat.se också. Så kanske jag blir ändå gladare!

1 kommentar:

anna d sa...

hallå hallå! Förlåt att jag är en sån tråkig människa för tillfället som inte kommenterar, bloggar särskilt mycket eller typ hör av mig någon endaste gång. Men i alla fall... min mailadress är förnamn.efternamn@omsorg.hsb.se. Jag har en g-mail också men den kommer jag aldrig ihåg att kolla.
Har haft en tuff period på jobbet men tror det börjar vända nu. Säger till när jag tagit mig upp till champagnenivå. Följer din blogg med spänning.. så fortsätt rapportera om jobb och sånt!!