onsdag 16 februari 2011

Nu ni!

Nu blir det reklampaus. För jag ska se till att lilla familjen kommer iväg på tur!

Solresor - Resor med charter, sista minuten, hotell och flyg

Man kan nämligen tävla om att blogga om resa till Cypern och (vad jag kan se) fantastisk anläggning. Där har jag inte varit sen mellansonen var tre månader. Spännande!

När resan till Cypern är gjord ska jag banne mig få lilla familjen att åka hit. Ja, Sydafrika alltså. Jag har ju redan varit där, men att jobba och att ha semester är vitt skilda saker. Ju.

Om jag åkte dit igen så skulle jag:

Åka till nationalparken

Köpa fler såna här träfigurer

Leta efter fler snygga masker

Åka upp på Taffelberget och se den vackraste solnedgången ever

Vara den som njöt i skuggan av ett träd

Jag är beredd! Väskan packar vi snabbt!!!





Inga kommentarer: