måndag 1 december 2008

Vimsig

Idag har jag haft en krypande känsla i kroppen. Det har killat febrigt längs ryggen och jag har känt mig allmänt sjuk. Modstulen med hängande ögon (jaja, du fattar).

Kom hem och sov en stund medan sonen lekte med sina nya pysselsaker. Sen kom P och hade med sig japanskt.

Sen har jag tittat på TV hela kvällen. "Mannen som talar med hundar", "Första, andra tredje" och nåt annat genialt program. Det där med han Richard som var på Bingolotto förut. Just nu är det CSI. (Fast han med hundarna är fascinerande på riktigt. Och CSI är bra!)

Jag känner mig fortfarande hängig. Hoppas att jag inte blir sjukare till på torsdag då det bär av till Paris. Jag ska ju hem till den kände jazzmusikern Antoine Hervé, minsann. Gå på "class" i hans vardagsrum.

Vem är Antoine Hervé? 

Inga kommentarer: