söndag 7 december 2008

Stackars Britney

Såg en film om Britney Spears igår. Jag tycker faktiskt synd om henne. Förstår verkligen att hon fick psykbryt. Synd bara att det inte riktigt blev som hon önskade - att hon skulle få mindre uppmärksamhet. Hon tänkte helt enkelt fel. Jättefel.

Madonna satt bredvid henne under en del av programmet. Madonna ser läskig ut och jag tror jag vet varför. Hon är 50 år och står inte ut med att det syns, så nu har hon låtit rätta till sitt yttre litegrann. Nästan omärkligt, men inte helt. Det är nåt med skinnet över kindknotorna.

Tänk om det står 50 paparazzis utanför porten i morgon. Som följer efter mig till bussen och sen ner i tunnelbanan och sen väntar tills jag äter lunch och fotar medan jag äter sallad nånstans. Hahaha. Mycket nöje. Det skulle faktiskt nästan vara ändå mer komiskt med en ensam fotograf. Då skulle det helt plötsligt bli lite mer dokumentär av det hela. "Här står hon och väntar på perrongen. Snart kommer tåget. Idag heter vagnen Jerry." Fyfan vilka trista bilder det skulle bli.

Dagens sista bild får bli familjen i sängen med sonen i mitten och P som tittar på TV på ena sidan och mig som har öronproppar och täcket upp till näsan på den andra. Tjohoo!

Inga kommentarer: