onsdag 3 december 2008

Rida på en gris?

I morgon äter jag middag i Paris. Det känns trevligt! Får se om jag hinner träffa svägerskan med familj också - det är svårt att få tag i dem. De är väl i Tunisien eller på Malta eller nån annanstans. De brukar resa åt helsefyr oftare än andra.

Nåja.

Nu ska jag packa. Det är bara det att jag inte har så mycket att ta med mig ... Kanske kan jag fylla väskan på hemvägen :)

Packningen kommer att lukta gott av nybakta pepparkakor, det är nämligen vad yngste sonen och jag har ägnat kvällen åt. De där formarna som ser ut som Pippi, Herr Nilsson och Lilla gubben rekommenderas ICKE. Hela gänget har blivit lemlästat. En arm borta här, ett ben där. Stackarna. Några blev brännskadade också. Jaja - det går nog ner om det kniper ...

Tacka vet jag bocken och grisen och hjärtat! Men vi har ingen stjärna. Det borde vi ha!

Inga kommentarer: