tisdag 2 december 2008

Hej! Det är jag ...

... som är speldjävulen.

Det är helt galet! Man kan sitta hur länge som helst och titta på de där hjulen som snurrar runt. Igår satte jag in minimisumman 50 dollar och nu har jag 270. Men VAR är jackpotten? Den där som gör att jag aldrig nånsin måste gå till jobbet igen. Om jag inte vill.

Idag är jag visserligen inte heller på arbetet - jag är sjyyyk. Kli i halsen och allmänt virusig eller nåt. 

Aha - jag har såklart smittat hela det amerikanska spelsystemetmed mitt virus - det är därför jag vinner hela tiden. För inte är det väl otur i kärlek jag har?

Snart ska jag äta lunch - potatisen kokar och jag ska göra potatismos till köttbullarna.

Vänta ett tag ...

Enarmade banditer.
Krasslig.
Skrock.
Husmanskost.
Tänkte ju sticka vid TVn sen också.

Med 43-årsdagen kom tanten! 

Jag ber om ursäkt.

Inga kommentarer: