onsdag 24 december 2008

HO-HO-HO

Tomten har varit hos oss. Två gånger. Den ena gången träffades vi inte, men saker fanns i socka på yngste sonens dörr. Andra gången missade jag hela besöket eftersom jag var tvungen att gå och kompletteringshandla.

Yngste sonen är besviken för att tomten aldrig kom. Eh? Men det var ju en tomte hos oss. Nu är det ju så att barn är oerhört lojala och om vi tror att tomten var här så tror vår son det också. Även om han är ganska säker på att tomten var och handlade i samma veva som jag var det.

Han är hur som helst väldigt glad för sin nya, vaniljdoftande baddocka och halsbandet med fotboll i silver uppskattades också mycket.

Jag har fått ett väldigt fint halssmycke från Designtorget. Fick även skivor som jag ska lyssna koncentrerat på i morgon. Och ett bordsstativ till min kamera :) Nu ska här macrofotas! Ändå mer ... (undrar förresten om det stavas makro?)

Jag är så glad!

Har Skypat med amerikasonen också. Videoskype. Det spädde på längtan men gjorde julaftonen fullkomlig!

tjo-ho-ho

Inga kommentarer: