onsdag 1 augusti 2007

Utflykter

IKEA ... Tar på krafterna även om man kommer därifrån med mycket liten påse. Förpackningsklämmor och litet palmträd. Kunde inte komma överens om påslakan. Jag tror jag ska köpa nån annanstans.

I morgon är det Kolmården. Det ser jag fram emot! Vi ska sova över natten också. Har köpt en melon att ta med. Inte för att vi behöver den när vi sover, utan som del av lunchmatsäck i morgon.

Har rakat benen och under armarna också. Inte för att jag tror att girafferna bryr sig - de ser nog inte ens - men man vill ju inte att små djur förirrar sig i djungeln eller att lejonen ser mig som ett hot. Äh, riktigt så illa var det kanske ändå inte ... Men nån tipsade om att man skulle ha badkläder med sig eftersom det finns ett bad i närheten. På området till och med?

I nästa vecka hoppas jag på barnvaktshjälp en dag med yngste sonen så kan jag åka till Åland med de stora. P börjar jobba på måndag. Stackarn.

Inga kommentarer: