torsdag 16 augusti 2007

Och regnet det bara öser ner ...

Tralalala - jag har mina fina gummistövlar. I love regn!

Ikväll är det fotboll. Får se om vi måste slåss med några norrmän. Hahaha. I morgon kanske vi åker till svärfar och sover över natten. Min syssling som märkligt nog har flyttat in i huset mittemot hans, fyller 30. Min bror säger att han inte ens vet vem hon är. Jag kan inte säga att jag känner henne jag heller. Men det lär jag ju inte göra om jag inte träffar henne.

Undrar vad hon ska få? Kanske är hon nykter alkoholist så det är korkat att ge henne en flaska alkohol. Eller vegetarian så det är dumt att ge en god, ungersk korv. Dammallergiker så det är idiotiskt att ge henne en liten dammig matta. Avancerat piercad och tatuerad S/M-fantast som inte skulle uppskatta burkan jag tänkte köpa på Blocket. Det här kan ju bli hur spännande som helst. Som en blind date fast med gåva à la julavslutning i trean när man köpte nåt för 5 kronor som skulle passa vem som helst. Fast nu har summa ökat till, vad ska vi säga?, 250 kronor. Jävlar vad svårt!

Inga kommentarer: